DMX PILOT-2000 - Універсальний ДМХ пульт для сценічного освітлення

Відповісти

Смайлики
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode увімкнено
[img] увімкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено

Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: DMX PILOT-2000 - Універсальний ДМХ пульт для сценічного освітлення

DMX PILOT-2000 - Універсальний ДМХ пульт для сценічного освітлення

toxi » 09-05-2023 00:47:01

Проста та коротка інструкція до пульта Pilot 2000.
"SETUP" , "CREATE NEW UNIT" та "UNIT PATCH".
pilot-2000.jpg
pilot-2000.jpg (8.75 Кіб) Переглянуто 118 разів
До вас потрапив цей чарівний пульт від фірми SGM, але ви не знаєте, як до нього підступитися?!
Велике прохання! Прочитайте інструкцію до кінця, це важливо. Якщо у вас прилади не від SGM, то вам доведеться прописати їх у бібліотеці пульта. Таким чином ви повідомите пульту, скільки каналів займають ваші прилади та вказати фізичні властивості цих каналів.

Для початку треба розуміти, що канал у приладі означає якусь функцію.
Вибір кольору "color" - це один канал ДМХ. Рух променя осі "Х" - це ще один канал ДМХ і т.п.
У паспорті приладу перегляньте, кількість функцій і які функції має ваш прилад, і який порядковий номер присвоєно виробником кожному ефекту (функції).
Якщо немає паспорта, можна підключити ваш пристрій "Х" до будь-якого примітивного пульта типу "DMX Operator" і пересуваючи фейдери, з'ясувати, які рухи в приладі вони викликають.
Наприклад: у сканері DJ Scan-250
№1 це переміщення панорамою - "Х".
№2 по порядку (в інструкції до приладу) це переміщення дзеркала вгору\вниз - "Y"
№3 по порядку це вибір кольору "color"
№4 по порядку це вибір гобо (трафаретів)-"gobo"
№5 це обертання гобо-"roto gobo"
№6 це диммер поєднаний із стробоскопом (керується окремою шторкою).
Слова по порядку так часто повторюються, тому що саме цифри, що означають порядковий номер, в основному і заноситимуться вами в пульт.
Тепер, щоб пульт коректно керував цим приладом, наше завдання записати в "Internal library" (внутрішня бібліотека), які ефекти та в якому порядку розташовані у вашому приладі, наприклад: DJ Scan-250.
Для цього потрібно ввімкнути живлення пульта і натиснути клавішу > праворуч від цифрового дисплея. Якщо не натиснути її, пульт сам увійде в робочий режим.

Крок перший вхід до "Setup".
1-й крок. Натисніть клавішу "Setup" і за допомогою стрілок хрестоподібного курсору (вгору\вниз\вправо\вліво) знайдіть на дисплеї напис "Internal library". Після цього увійдіть до бібліотеки, натиснувши ">" праворуч від дисплея та виберіть режим "CREATE NEW UNIT", тобто, "Створити новий прилад".

2-й крок. "Unit Name" (ім'я приладу). Стрілками вгору\вниз знайдіть UNIT NAME і стрілкою праворуч увійдіть всередину. Там ви побачите заготівлю назви із великих "N". Стрілками курсора (вгору/вниз) виберіть літери та напишіть назву приладу. Сенс назви на роботу не впливає, він потрібен тільки для зручного пошуку приладу при призначенні його на канали пульту. Вийдіть в попереднє меню кнопкою "Escape", яка знаходиться праворуч від дисплею. Дані зберігаються автоматично.

3-й крок. "Total DMX channel" (кількість каналів). Клавішами вгору\вниз на кресоподібному курсорі виберіть режим "Total DMX chanel". Увійдіть до нього правою клавішею біля дисплея та вкажіть кількість каналів (функцій), які має ваш прилад. За замовчуванням там стоїть цифра одна. У нашому прикладі виберіть клавішу вгору 6. Вийдіть з режиму встановлення кількості каналів кнопкою "Escape", яка знаходиться праворуч від дисплею. Дані зберігаються автоматично.
В якому разі треба виходити з підменю із збереженням результату кнопкою "Escape", яка знаходиться праворуч від дисплею, а таке теж буває, пульт вам підкаже. Тепер уважно читайте написи на дисплеї. Пульт щосили, чистою англійською вам буде підказувати.
Тип: "OK" - "ESC" - "DEL" - "Press ENTER" і т.д.
Усі "OK" та "ESC" в правій стороні дисплея, відносяться до клавіш праворуч від нього.
Усі команди <ESC> і <DEL>, укладені в кутові дужки, вибираються клавішами під фейдерами прямо під написами. Вони потрібні, якщо ви бажаєте скасувати введення змінених параметрів або видалити цифру в налаштуваннях, так як, менше одиниці клавішами вгору\вниз ви не зробите (іноді після помилкового введення, цифру треба стерти зовсім).

4-й крок. "LCD effect label" - опис каналів або мітка функції = ефекту = каналу управління, для спрощення програмування.
Знайдіть режим LCD effect label - це назви ефектів вашого сканера по порядку. Вам запропонують вибрати кількість сторінок для опису маркування каналів. По замовчуванню - одна сторінка. В одній сторінці може бути до 6 функцій будь-якого приладу. Якщо у вас прилад має 11 каналів для ефектів, то треба створити 2 сторінки. Зайві позиції просто не підписувати. Ще є невелика тонкість. Маркувати треба всі ефекти (функції) крім "X" "Y" (управління рухом променя, в тому порядку, в якому вони розташовані в приладі починаючи з першого змінного резистора (фейдер). Писати треба навпроти фейдера управління цим ефектом, орієнтуючись по роздільним канавкам за допомогою курсору-стрілок. Вгору\вниз - це вибір символів, а вправо\вліво - це вибір позиції. Більше 5-ти літер не писати. Писати скорочено, але так, щоб ви зрозуміли, так як тільки вам це потрібно. Пульту все одно що тут написано. Вийти з цього режиму можна кнопкою "Escape", яка знаходиться праворуч від дисплею. Дані зберігаються автоматично.

5-й крок. "MIRROR/HEAD PATCH" - порядок розташування (у приладі) каналів керування дзеркалом - по осях "X" "Y". Клавішами вгору\вниз знайдіть режим "MIRROR/HEAD PATCH" і увійдіть до нього клавішею "ОК" , яка знаходиться праворуч від дисплею. Ви побачите під "X" дві літери "H" та "L" і під "Y" літери "H" та "L". Пропишіть порядкові номери "X" "Y", як вказано в інструкції до приладу. У нашому прикладі для DJ Scan-250 пишемо 1 та 2

Зверніть увагу! Ми тільки в цих установках вказуємо джойстику якими (по порядку розташування в приладі) каналами він керує
і не описуємо "X" "Y" більше ніде! Прописавши управління з "Х" і "Y" у розділі "MIRROR/HEAD PATCH", ми повідомили пульту, що джойстик керує дзеркалом.


Інші канали управління описуються в "Internal patch" у тому порядку, як зазначено в інструкції до приладу.

6-й крок. "INTERNAL PATCH" (внутрішня маршрутизація) - вказуємо пульту в якому порядку розташовуються у приладі всі функції. Заходимо в це меню клавішею "ОК" , яка знаходиться праворуч від дисплею. Тут, навпроти написів з назвами каналів, які ми внесли за допомогою меню "LCD effect label", ставимо цифри із паспорта приладу. Наприклад, у "DJ Scan-250" під першим написом "Color" (фейдер №1) ставите цифру 3, тому що, порядковий номер вибору кольору, третій у цьому приладі (див. інструкцію до приладу). Далі ставте цифри під вибором GOBO, обертанням GOBO та суміщеним каналом Strob/Dimmer. Цифри будуть відповідно до паспорту приладу - 4 - 5 - 6. Два останні фейдери №5 та №6 залишаться не підписаними і без цифр. Нічого в них не вписуйте!

7-й крок. "STAND-BY VALUES" (Значення за замовчуванням) Тут ви вказуєте пульту, що буде робити ваш прилад, коли до нього не звертається програма або ви не керуєте ним вручну. Після входу в налаштування цього параметра, ви побачите назви функцій пристрою, прописаних вами в "LCD Effect label". Використовуючи стрілки курсору виберіть "Dimmer/Strob" і фейдером під написом, порухавши ним біля нульового положення, встановіть цифру 0. Це означає, що якщо сканер не використовується, то промінь перекритий або прожектор вимкнений. Після цього натисніть кнопку "Escape", яка знаходиться праворуч від дисплею і ви вийде з цього меню. Дані зберігаються автоматично. Все, що ви налаштували вище, достатньо для початку програмування. Інші налаштування не такі життєво важливі і потрібні не всім типам приладів.
Налаштування (кроки з 1 по 7) вказані не в тому порядку, в якому вони розташовані в пульті та в інструкції до пульта. Такий порядок зручніший для послідовного налаштування та розуміння, що за чим потрібно робити. Головне зрозуміти, що для першої роботи приладу, ви повинні прописати налаштування нового приладу в пульті:
- Скільки каналів ДМХ займає ваш пристрій на лінії "Total DMX Channel";
- Повідомити пульту порядок, у якому виробник розташував керовані функції;
- Як розташовано в приладі керування PAN-TILT - "MIRROR/HEAD PATCH";
- В якому порядку розташовані інші функції приладу "INTERNAL PATCH", тобто внутрішнє підключення в приладі.

Все що виділено червоним, суперважливо!
"EFFECT TYPE" - тут вказується які канали в приладі є димерними або ефектами. Правильно, надати каналу "Dimmer/Strob" параметр "DIM", а іншим "EFF". Відмінними від приладу DJ-Scan, з іншими приладами можна поекспериментувати. Наприклад, у деяких приладах є канал IRIS і можливо він теж повинен керуватися як диммерний. Загалом "DIM" або "EFF" - це спосіб керування функціями вашого приладу.

"HARD/SOFT Cross" - вказівка пульту з якою швидкість повинні перемикатися GOBO, DIMMER/Strob та інші. Правильно, для каналу "Діммера" вказати "Soft", а для каналу "Стробування" вказати "HARD", але в сканері DJ Scan-250 ці канали спільні, тому вказуємо "HARD". На диммері - це не помітно, а ось стробування працює правильно. При установці на "DJ Scan" каналу "Dimmer/Strob" в "Soft" диммеру було добре, а ось "Строб" поводився повільно і неочевидно.

"RESET/LAMP VALUES" - Тут вказуються параметри дистанційного перезапуску приладу. Дистанційний RESET та УВІМК.\ВИМК. лампи є лише у небагатьох приладів. У випадку з "DJ Scan", налаштування звичайно приємне, але марне - немає каналу скидання\перезапуску в приладі.
Якщо у вас є такі функції в приладі, то вкажіть:
- Під "RESET" та "LAMP" порядковий номер каналу скидання/вкл\вимк. у приладі.
- Під "OFF" рівень управління зазвичай 000, це залежить від виробника приладу. Уважно читайте паспорт до приладу.
- Під "ON" повідомляєте при якому рівні каналу ваш пристрій встановлюється і включає лампу. Зазвичай це 255, тобто, фейдер керування каналом RESET до упору нагору. Ця функція дуже корисна. Під час концерту через деякий час, один сканер може збитися і світити не так, як усі. Прилад без цієї функції доведеться вимкнути з мережі 220 вольт, у разі газорозрядної лампи у сканера, потрібно буде почекати 10 хв., доки лампа охолоне і знову увімкнути прилад. З цією функцією, світлооператору жити набагато легше. Обравши прилад, увімкнути "Скидання" без вимкнення лампи і через 15 секунд прилад працює як новенький.

"DIP-SWITCH CONFIG" - сюди вводиться інформація про кількість перемикачів установки адреси сканера і яку систему, "двійкову" чи "бінарну" використовує ваш прилад.

Увага! Якщо вашого приладу є дисплей для установки адреси - цей пункт можна не читати. Якщо вам не потрібні підказки пульта про положення перемикачів при виборі стартового каналу для приладу, також можна нічого не записувати сюди. Двійкова або бінарна система обчислення у вашого приладу з'ясовується просто. Зазвичай в інструкції до приладу наведено приклад встановлення його зі стартового каналу №1. Якщо сказано, що для цього потрібно встановити перший перемикач у положення "ON" - то система обчислення двійкова. Якщо треба для першої адреси приладу вимкнути все в "OFF", то бінарна система. У першій позиції меню вказуєте кількість перемикачів на приладі. У другій позиції вказуєте перший канал тобто, адреса №1 (0)-Бінарна, або перша адреса (1)-Двійкова. Потім натисніть "OK" і переходьте до попереднього меню. Все це шаманство потрібне лише для коректних підказок від пульта.

"BEAM FIND VALUES" - тут вказуються параметри, що використовуються в ході налаштування робочої області приладів "Working Area". Навіщо це потрібно, мені поки що не зрозуміло (не пробував), але якщо ви пропишете "Dimmer" = 255 і "Gobo" = 135, то це означає ВІДКРИТИЙ ПРОМІНЬ і якийсь трафарет (гобо). Який gobo залежить від типу приладу.

"CONTROL TIPE" - вибір типу управління ефектами у приладі. Доступні два типи "LIN" лінійний та "TAB" табличний. Лінійний спосіб дозволяє перебирати Gobo або інші ефекти за допомогою фейдера. Табличний спосіб дозволяє перебирати "Gobo" або інші ефекти за допомогою введення потрібної цифри. Табличний рекомендується тільки для професіоналів та любителів повозитися з налаштуваннями.
Після налаштування всіх параметрів, виходьте з цих налаштувань кнопкою "Escape", яка знаходиться праворуч від дисплею (вихід із режиму "Crate new unit"), а потім "Yes" (кнопка "ОК") праворуч від дисплею. Якщо все налаштовано правильно і критичо важливі кроки не пропущені, ви просто опинитеся в основному меню з автозбереження параметрів і можете вийти з "Setup" натисканням на цю ж клавішу. Якщо ви вже редагуєте прилад і раніше створили хоча б назву в меню "Unit Name", потім вийшли з бібліотеки і знову увійшли, доробили все інше при виході ("Quit") пульт вас спитає: "UNIT ALREADY EXISTS!" do you want to replase it? Погоджуйтесь, натиснувши на "Yes". Всі зміни збережуться звичайно, якщо ви хочете зберегти їх.

Повідомлення та повідомлення про помилки
"CONFIGURATION MISHMASH!" - найстрашніше повідомлення, говорить про допущені помилки під час створення нового приладу. Поверніться за допомогою стрілки вліво "retry" у меню та перевірте всі параметри. Увага!! Коли ви станете асом у натисканні на клавіші і створите новий прилад, можете сильно засмутитися, отримавши повідомлення про помилку і не натисніть замість стрілки вліво, для повернення та пошуку помилок, стрілку вправо, за звичкою. У положенні "Configuratin Mishmash!" вправо - це вихід ("Exit") зі скиданням всього що ви писали! Уважно читайте повідомлення на екрані.

"UNIT ALREADY EXISTS!" do you want to replase it? - прилад вже існує у бібліотеці. Ви хочете змінити налаштування?
Стрілка вліво = Quit = Вийти в редагування. Стрілка праворуч = "Yes" = Так змінити. "No" = Скасувати зміни та вийти в головне меню. Натискати "No" за допомогою клавіші під фейдером навпроти напису "No".

"Warning: Maximum of for elements!"
З'являється якщо ви в процесі відтворення, вибрали більше 4-х програм, пресет, чейзів або музики кольорів = "Psychos".

"Overlap to "1" channel
З'являється у процесі "Unit Patch" - підключення приладів із бібліотеки та вказівки їх стартових каналів. Означає, що деяка "???" кількість каналів перетинаються і один канал ДМХ одночасно намагатиметься керувати різними функціями різних приладів. Можливо ви прописали "Extra" на ті ж канали, що і редагований прилад. Перевірте заодно всі димерні канали.

"UNIT PATCH" - Перед початком програмування треба підключити прилади до універсальних клавіш з 1 до 20 і розподілити прилади на лінії DMX, вказавши з якого каналу займає кожен прилад. Будь-який пристрій можна взяти з бібліотеки, встановити на лінію управління DMX в будь-яке місце та підключити вибрані прилади до будь-яких клавіш з 1 по 20 внизу пульта. Установка приладу на лінію DMX із зазначенням стартового та останнього каналу - ЦЕ ФІЗИЧНА АДРЕСАЦІЯ. Підключення приладу до будь-яких клавіш з 1 до 20 для його виклику в процесі програмування - ЦЕ ВІРТУАЛЬНА АДРЕСАЦІЯ. Тобто, підключення приладу до клавіші №1 не змінює його стартову адресу ДМХ, а прилад може сидіти на будь-якому стартовому каналі (навіть на 318 каналі). Важливо розуміти, що ви можете прикрутити його до будь-якої кнопки. У "Unit Patch" можна вибирати прилади з бібліотеки та встановлювати на кнопки будь-якої комбінації.
Приклад "Unit Patch":
- Натиснути на кнопку "Setup", якщо ви ще не в ньому.
- Стрілками вгору\вниз по джойстику вибрати режим "Unit Patch"
- Натиснути на кнопку "OK" - це правою клавішею праворуч від дисплея.
Тепер уважно читаємо написи на дисплеї, "Unit" - це номер приладу (який ви візьмете з бібліотеки) та номер клавіші з 1 по 20. Наприклад, прилад приєднаний до клавіші №1 - це сканер типу голова, що обертається "MH-250". Для того, щоб вибрати цей сканер, треба кнопкою (-> вправо) перейти на позицію "Type" та кнопками вгору\вниз вибрати потрібний вам апарат. Потім перейти до ще однієї позиції вправо з покажчиком "From". Тут ви вказуєте номер стартового каналу вашого приладу. Номер може бути будь-яким наприклад 1. Пульт, після того, як ви прописали цей прилад у бібліотеці, вже знає скільки каналів займає ваш сканер на лінії ДМХ і які властивості мають ці канали. Тому після вибору цифри 1 у полі "To", автоматично з'явиться цифра (наприклад, 12), що вказує № останнього каналу. Тобто, ваш прилад зараз викликається кнопкою №1 і займає 12 каналів ДМХ з 1 по 12. Зверніть увагу на встановлення адрес наступних приладів. Вони не повинні перетинатися! Тобто, наступний довільно обраний прилад повинен займати канали, відмінні від 1-12 і якщо пульт після ваших праць видасть повідомлення "Overlap to 1 channel" перевірте чи не сидять якісь або з димерних каналів або "Extra" на тих самих адресах.

Перевірити\налаштувати димерні канали можна увійшовши в режим "Dimmer Patch". Для цього вийдіть з режиму "Unit patch", натиснувши на стрілку вліво біля дисплея. Пульт автоматично збереже всі настройки "Unit patch". Потім стрілками вгору\вниз знайдіть пункт меню "Dimmer patch" і увійдіть до нього, натиснувши "OK" праворуч від дисплея.

"Dimmer Patch" - Для димерів, тобто, для одноканальних приладів може бути виділено до 192 каналів за допомогою меню "Total dimmer channels". У "Dimmer patch" ви побачите зліва напис "DMX-CH" означає номер стартового каналу ДМХ для обраного під написом "Channel" димера. Тобто, цифра під "Channel" означає один із 192 можливих диммерів (Наприклад, лампа або група підсвічування на заднику сцени). ВВи можете на лінії ДМХ розмістити ваші димери довільно чи компактно однією групою. Головне, щоб вибрані канали для диммерів не перусікались з каналами ДМХ інших приладів. Якщо що-небудь перетинатиметься, пульт вам повідомить про це. Тепер, коли ви пропатчили всі потрібні вам прилади, можна приступати до запису програм. Для цього вийдіть з режиму Setup просто натисканням на клавішу Setup.

Запис програм
Натисніть клавішу "Program". Виберіть номер програми, яку збираєтеся редагувати або писати заново. Потім натисніть клавішу "Edit". У вікні РКЕ дисплея з'явиться № вибраної програми та під написом "Length" - кількість кроків. Якщо програма нова, то замість кількості кроків будуть прочерки. Нічого сюди не вводите. Пульт сам порахує. Натисніть клавішу "Edit" праворуч від дисплея. Побачте напис "Edit steps" – редагувати кроки. За допомогою стрілки "Вниз" під джойстиком, виберіть "Active effects" натисніть "OK" праворуч від дисплея та за допомогою функціональних клавіш 1-20 виберіть прилади, з якими збираєтеся писати програму. Якщо сумніваєтеся у виборі, виберіть всі прилади, потім ви зможете звертатися тільки до тих які потрібні. Вийдіть з режиму вибору активних ефектів, виберіть "Edit steps" і натисніть "OK". Потім вибираєте клавішами від 1 до 20 потрібні прилади, наприклад, №1. За допомогою фейдерів (змінних резисторів) та джойстика вибираєте потрібне положення променя, колір, гобо та будь-які інші функції. Потім вибираєте, наприклад, прилад №2 (світлодіод на цій клавіші почне блимати підказуючи, що прилад активований) і робите з ним все що хочете за допомогою фейдерів та джойстика. Так можна, активуючи прилади, збудувати статичну світлову картину (сцену) з будь-якої кількості та типів приладів. Далі потрібно зберегти отриманий результат (перший крок програми).

Збереження статичної сцени (кроку програми).
Натисніть клавішу "Store" і утримуючи її, натисніть номер кроку програми, наприклад, №1. Пульт вам підказуватиме, який крок ви вже редагували. Тобто, якщо ви записали перший крок, змінили положення сканерів і хочете записати крок №2, то при натисканні на "Store" світлодіод на клавіші №1 світитиметься. Натисніть на кнопку №2 і наступного разу світитися буде світлодіод на клавіші №2 і так далі. Після того як ви прописали кілька кроків, перед виходом з режиму запису кроків, можна переглянути та підкоригувати кожен крок.

Перегляд та редагування записаних кроків у режимі "Program".
Натисніть клавішу "STEP" і утримуючи її, вибирайте номер будь-якого кроку (сцени) програми. Прилади відразу покажуть вам ці сцени.
Якщо вам щось не подобається можете вибравши потрібний\потрібні прилади підправити положення або колір і записати цей крок під тим же номером - тобто, натисніть і тримайте кнопку "Store" і потім натисніть на номер кроку, який ви редагуєте (підкаже світлодіод).

Групування однотипних приладів
Якщо у вас є кілька однакових приладів і вам необхідно, щоб вони рухалися та/або змінювали кольори одночасно - ви можете згрупувати їх. Для цього в режимі "Program" натисніть та утримуйте клавішу "UNIT". На дисплеї побачите напис "select other units to make a group", а під написом номери груп із 1 по 6. Утримуючи клавішу "Unit", виберіть номер групи (натиснути і відпустити), а потім продовжуючи утримувати "Unit", додайте до групи прилади за допомогою функціональних клавіш 1-20.

Прилади обов'язково мають бути однаковими!
Потім, у процесі програмування, ви можете викликати групу ("Unit" + № групи) і фейдерами змінювати положення чи колір променів усієї групи. Після запису та редагування всіх кроків (сцен) програми вона вже готова до відтворення і часу переходу від кроку до кроку та часу виконання кроку (за замовчуванням). Переглянути програму з умовчальними налаштуваннями можна натискаючи на "ESC" праворуч від дисплея, доки не побачите напис "PRG 01 wil be UPDATED! Press Enter to Store". Натисніть "Enter" для підтвердження змін або клавішу "ESC" під шостим фейдером для виходу\скасування змін. Після цього програма автоматично запуститься на виконання, але час виконання\наростання та паузи між кроками будуть: Cross = 50% та time = 20.

Тепер слід пояснити що таке "CROSS" та "TIME".
"CROSS" - це час наростання сигналу, що управляє. Якщо змінюється колір у наступній сцені, він може змінитися плавно під час руху.
"TIME" – це пауза між кроками. Тобто, пересунули промінь і стоїмо до наступного переміщення.

Для того, щоб змінити ці параметри треба:
Увійти в режим програмування, натиснувши на "Program" і потім "Edit", обрати програму №1 (номер програми, яку ми будемо редагувати).
Потім правою кнопкою "ОК", справа від дисплею, дійти до пункту "Edit menu" і кнопками вгору\вниз під джойстиком, вибрати режим "Steps Time". Натисніть "OK" і ви побачите на дисплеї № програми - № кроку - параметр Cross - параметр Time. Ви можете переміщатися цими параметрами за допомогою клавіш вправо\вліво під джойстиком і вибирати потрібні праметри клавішами вгору\вниз. Потім підтверджуєте зміни натиснувши на "OK" (кнопка знаходиться справа від дисплею) і після цього тиснете "ESC" (кнопка знаходиться справа від дисплею) до появи напису "Press ENTER to store". Тиснете кнопку "Enter" (кнопка знаходиться зліва від дисплею) і бачите роботу програми зі зміненими таймінгами. Якщо щось не влаштовує, повторюйте процедуру спочатку.

Використання геометричних ефектів
У процесі програмування рух сканерів можна урізноманітнити, вибираючи ефекти які впливають на рух PAN\TILT (Дзеркало).
Для цього треба перейти на наступну, після параметрів сканерів сторінку за допомогою клавіші вправо (біля дисплею).
Параметри сканерів, це те, що ви прописали в бібліотеці, наприклад, колір, строб, гобо і т.п.
Робити це треба в режимі "Edit steps" та в режимі програмування. Підключивши будь-який ефект, ви можете повернутися клавішею вліво до параметрів і змінити колір, гобо і т.п. Потім збережіть вибраний крок, як описано вище.
Програма може складатися з одного кроку та одного ефекту. Ефекти можуть застосовуватися одночасно лише до однакових приладів.
При необхідності записати більше 20 програм треба змінити сторінку натиснувши на клавішу "Page"
загориться світлодіод, що означає, що перша клавіша тепер №21 і остання №40. Далі дивіться вище.

Відтворення програм
Після включення пульта в мережу 220 вольт, виберіть програму, натиснувши на "Program" і № програми. Вибрана програма одразу почне працювати. Щоб вибрати іншу програму, натисніть її номер. Одночасно можуть бути актиними лише 4 програми чи чейза. Після цього треба відключити деякі з них та вибрати нові. У процесі відтворення програми, можна вручну змінювати колір, гобо та інші параметри вибраних приладів (можна із групи однотипних). Для цього треба в процесі відтворення програми натиснути клавішу "Unit" і вибрати будь-який прилад чи групу. Далі ви можете змінювати їх параметри під час роботи. Це урізноманітнює програму під час відтворення та не впливає на налаштування збережених програм.

Вдалго програмування.

Догори